خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

قیمت رم سرور اچ پی

قیمت رم سرور اچ پی

در بسیاری مواقع  قطعات غیراورجینال تحت عنوان قطعه اصلی به فروش می رود و در این زمان تنها راه تشخیص، داشتن اطلاعات فنی و مهارت در شناسایی قطعه اصلی و خرید ازمنابع معتبر می باشد. در این مقاله قصد داریم راهنمایی که توسط کمپانی اچ پی برای شناسایی هارد و حافظه (RAM) اصلی منتشر شده را بیاوریم.

16gb-24gb-32gb-8gb-dimms-2rx4-pc3l-10600r-ddr3-1333mhz

قطعه غیراورجینال ( یا به اصطلاح رایج OEM ) چیست و چه مضراتی دارد؟  

تولید قطعات سیستم های اچ پی در کارخانه هایی صورت می گیرد که تحت استانداردهای تعین شده اچ پی به تولید قطعات می­ پردازند. کلیه قطعات تولید شده بایستی مراحل کنترل کیفیت و تست های متعدد اچ پی را بگذرانند. در صورتی که قطعه ای این تست ها را با موفقیت طی نکند، یک کد شناسایی (ID) به آن تعلق می گیرد تا نتواند به هیچ وجه وارد موجودی محصولات اچ پی شود. این قطعه ها و یا سایر قطعاتی که در این کارخانه ها تولید می شود ولی گواهی تأییدیه اچ پی را ندارند، تحت عنوان OEM به بازار عرضه می شوند.

605a

رم های جدید DDR4 HP

معرفی رم های DDR4 و آشنایی با رم های DDR 3 پرسرعت و رم های DDR 4 که قرار است به زودی با چیپ ست های جدید اینتلعرضه شوند و بیان ویژگی های کلی رم های    DDR4،  G.Skill سازنده مطرح و سرشناس ماژول های رم حرفه ای، نسل بعد رم های خود را در نمایشگاه IDF13 سان فرانسیسکو معرفی خواهد کرد که از نوع DDR4 می باشند.%d8%b1%d9%85این شرکت هم چنین در نظر دارد در این رویداد از سریعترین رم DDR3 خود که برای پلتفرم Ivy Bridge-E در نظر گرفته است، رونمایی کند.
رم سرور اچ پی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.