خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

باتری سرور HPE 96W Smart Storage

باتری سرور HPE 96W Smart Storage

باتری سرور G10 ، یک منبع پشتیبان متمرکز لیتیوم یونی و کم هالوژن هوشمند تولید شده در کمپانی HPE است. وظیفه اصلی باتری سرور G10 پشتیبان گیری (Back up) از محتوای حافظه پنهان یا کش سرور بر روی فلش مموری در HPE Smart Array Gen10 و Gen9 رید کنترلر، در زمان قطع ناگهانی و برنامه ریزی نشده برق است. به بیان دیگر در صورتی که برق به طور ناگهانی قطع شود، یک سری اطلاعات بر روی کش سرور وجود دارد که نباید از بین رود، به همین سبب در سرور‌ها از باتری‌های هوشمند استفاده می‌شود تا عملیات انتقال جریان برق به کنترلر‌های HPE Smart Array (P-class) انجام شده و اطلاعات ضروری از بین نرود.

باتری سرور همچنین یک منبع تغذیه پشتیبان برای حافظه‌های HPE NVDIMM است، تا با قطع ناگهانی برق اطلاعات DRAM به فلش Non-Volatile NAND منتقل شده و از داده‌ها محافظت به عمل آید.
جالب است بدانید که در سرور‌های قبل از سرور نسل Gen9 اچ پی برای هر کنترلر از یک باتری جداگانه استفاده می‌شد. اما نسل جدید باتری‌های هوشمند اچ پی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که تنها با استفاده از یک باتری امکان پشتیبانی از چندین دستگاه فراهم باشد. این قطعه سرور با پارت نامبر یا شماره فنی P011366-B21 تولید شده است و وزنی معادل 450 گرم دارد.

برای آشنایی بیشتر با این قطعه مهم سرور نسل Gen10 اچ پی در ادامه با ما همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.