خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

قیمت هارد سرور اچ پی 2.4 ترابایت

ضرورت وجود هارد سرور 2.4 ترابایت اچ پی  برای راه اندازی سرور اچ پی تجاری ضروری است یعنی واجب هست و حتما برای اینگه بتوانید یک سرور اچ پی مناسب تهیه و بکار بگیرید باید روی سرور خود هارد 2.4t hp  تعبیه کنید و یا از استوریج استفاده کنید که انهم باز داستان های خاص خودش را دارد که در مقاله های مربوط به استوریج در مورد ان صحبت خواهیم کرد.

هارد hp server 2.4t امروزه بخشی از کامپیوتر است که دست کم گرفته شده است. اگرچه این یکی از اصلی‌ترین چیزهایی است که برخی از واحدهای رایانه را در حال اجرا نگه می‌دارد، اما افراد زیادی واقعاً به آن توجه نمی‌کنند.

اما به هر حال HDD Caddy چیست؟ و چرا دست کم گرفته شده است؟

هارد دیسک Caddy چیست؟

این کدی  یک پوشش مخصوص برای هارد 2.4 ترابابت اچ پی  یا SSD است. برای ایمن سازی هارد اچ پی ها یا SSD ها در دستگاه شما استفاده می شود. همچنین به عنوان محفظه ای برای دستگاه های ذخیره سازی اضافی که ممکن است بخواهید به رایانه یا تنظیمات شبکه خود اضافه کنید، عمل می کند.

یک هارد دیسک 2.4t hp  معمولا از آلومینیوم با یک قاب پلاستیکی در داخل آن ساخته می شود که می توانید یک هارد دیسک 2.5 اینچی یا SSD را نصب کنید. داخل این قاب پلاستیکی یک آداپتور دارد که هارد یا SSD را با کانکتور داخل لپ تاپ پی سی یا سرور  شما متصل می کند.

برای خرید هارد سرور اچ پی 2.4 ترابایت باید قیمت هارد 2.4  را از شرکت ماهان شبکه ایرانیان درخواست کنید می توانید به قیمت فروش هارد سرور hp بروید و فرم استعلام قیمت هارد سرور اچ پی را پر کنید می توانید در بحش مدل محصول  هارد 2.4 اچ پی را انتخاب کنید


هارد سرور اچ پی 2.4t معادل 8500 تومان میباشد و برای خرید هارد اچ پی کافیست استعلام قیمت هارد اچ پی را پر کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.