خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

خرید سرور اچ پی مشاوره فروش سرور

سرور ML310
پیشرفت های جدید در فناوری سرورها
سرور ML310
     فن آوری Hyper-Threading  که بر روی CPU های اینتل مدل Xeon ارائه شده است موجب می شود تا یک پردازشگر از دید سیستم عامل مانند دو پردازشگر به نظر آید که به این ترتیب، منابع قابل دسترس و قابل استفاده ی سرویس ها و برنامه ها، دو برابر خواهند شد.
سرور ML310
    Toolless internal design یا طراحی داخلی بدون نیاز به ابزار، در یک سرور این امکان را مهیا می کند که بدون نیاز به ابزار، به بخش های مختلف سرور دستیابی داشته باشید.
سرور ML310
سطوح جدیدی از حفاظت از حافظه ارائه شده اند. به کمک این نوآوری ها، میزان تحمل خطا در سرورها برای برنامه ها و کاربردهایی که سطوح بالایی از دسترس پذیری را نیاز دارند، بیشتر شده است. این نوآوری ها به طور خلاصه عبارتند از:
 سرور ML310   

    Online Spare Memory از طریق رزرو کردن بخشی از حافظه به عنوان یدکی،در برابر خطاهای تک-بیت و خطای DRAM RAM های داینامیک حفاظت می کند.
    Hot Plug Mirrored Memory از طریق نوشتن داده ها به طور همزمان بر روی دو دسته از حافظه، اما استفاده از یک دسته از آن ها، حفاظت کامل را در برابر خطای تک-بیت و چند-بیت بوجود می آورد.سرور ML310
    Hot Plug RAID Memory به زیر بخش حافظه اجازه می دهد تا به طور مداوم فعالیت کند حتی در صورتیکه حافظه اصلی به طور کامل از کار بیفتد.
سرور ML310
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.