خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

خرید و فروش سوئیچ اچ پی

برای ارائه توان مورد نیاز تجهیزات لازم است ابتدا تمهیداتی اندیشیده شود تا از بروز اشکال در سیستم جلوگیری گردد. برای جلوگیری از بروز خطا ابتدا لازم است وسیله‌ای که نیاز به توان دارد شناسایی گردد. به همین منظور مکانیزم‌هایی در استاندارد مربوطه برای نحوه تشخیص وسیله مشخص گردیده است. پس از شناسایی وسیله موردنظر و تامین توان موردنیاز، سیستم باید بتواند به محض خروج آن وسیله از شبکه، توان ارائه‌شده را قطع نماید.

Fibre, RAID , CDP, 6080,B , CDP ,5040B,سریال ilo,,,چک کردن,

توان مورد نیاز تجهیزات در تکنولوژی PoE به دو روش قابل ارائه است. در روش اول می‌توان توان موردنیاز را از طریق یکی از سوییچ‌های اترنت درون شبکه که دارای قابلیت ارائه توان با استفاده از تکنولوژی PoE می‌باشد، ارائه نمود. همان‌گونه که در شکل ۱ دیده می‌شود هیچ‌گونه وسیله اضافی دیگری موردنیاز نمی‌باشد و تجهیزات PD مستقیماً به سوییچ اترنت متصل می گردند.

در روش دوم با استفاده از یک Power Hub این توان تامین می‌گردد. شکل ۲ این روش را نشان می‌دهد. همان‌گونه که دیده می شود، برای ارائه توان مورد نیاز PDها به یک واسط که دارای قابلیت ارائه توان بر روی خطوط اترنت می‌باشد نیاز داریم.

نکته مهم در هر دو روش، محدودیت ارائه خدمات در آن‌ها می‌باشد. در روش اول که برای ارائه توان از هیچ واسطی استفاده نشده است و تجهیزات مستقیماً به سوییچ متصل شده‌اند می‌توان از کلیه واسط‌های
۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Base – T برای تامین توان استفاده نمود. اما در روش دوم به علت استفاده از Power Hub برای ارائه توان فقط می توان از واسط‌های ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Base – T کرد.

 , فیلم ,و ویدئو سرور HP ,, فروش اینترنتی ,سرور, اچ پی, , درایورسرور ,HP

 

تبادل بین PSE و PD
برای استفاده از تکنولوژی PoE ابتدا لازم است تجهیزات بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. به محض تشخیص یکPD،  از طرف PSE یک ولتاژ تست ارسال می‌گردد تا مشخص شود PD از استاندارد مربوطه پشتیبانی می‌کند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.