خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10
خرید سرور HP

خرید سرور HP

خرید سرور DL 380 G10

سیسکو از نسل دوم سرورهای UCS

رونمایی سیسکو از نسل دوم سرورهای UCS

سیسکو نسل دوم سرورهای UCS خود (سرنام Unified Computing System) ویژه مراکز داده را در چند نسخه مختلف رونمایی کرد. ویژگی بارز این سرورها استفاده‌شان از حافظه‌های فلش حالت جامد (SSD) است که باعث می‌شوند سرعت دسترسی به‌ داده‌ها افزایش و همزمان، کارکرد برق کاهش یابد.

به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از ماهنامه شبکه، سیسکو علاوه بر این سکوی مدیریتی این سرورها را نیز بهبود داده و همچنین سوئیچ‌های جدیدی را از سری Nexus معرفی کرد. معرفی این محصولات نو و بهبود یافته جایگاه سیسکو را در بازار دستگاه‌های شبکه ویژه مراکز داده بیش از پیش تقویت می‌کند.  

طبق اظهارات سیسکو، سرورهای UCS این شرکت هم‌اکنون ۲۸ هزار مشتری دارند و محصولات این خانواده با رشد سالانه ۶۰ درصد در میان تمام محصولات سیسکو دارای سریع‌ترین نرخ رشد هستند.

سیسکو در اواخر سال گذشته میلادی شرکت WHIPITAIL، سازنده دستگاه‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر حافظه‌های فلش را به تملک خود درآورد و اینک در سرورهای جدید UCS خود که با نام Invicta Series معرفی شده‌اند از نتایج این خرید بهره می‌برد.

این مجموعه مستمل است بر سامانه UCS Invicta C3124SA Appliance برای شتاب‌ بخشی به ظرفیت ورودی‌/خروجی‌ها در مراکز میان‌رده و رک Invicta Scaling System که برای گسترش و افزایش ظرفیت سرور و نیز یکپارچگی با سامانه مدیریتی UCS Director طراحی شده‌است. پهنای باند مدل C3124A این سرورها ۱٫۹ گیگابایت بر ثانیه است و از ظرفیت ۲۵۰ هزار ورودی‌/خروجی‌ در ثانیه برخوردار است.

این درحالی است که با استفاده از Scaling System می‌توان پهنای باند را تا ۴۰ گیگابایت در ثانیه افزایش داد و ظرفیت آن‌را به ۴ میلیون ورودی‌/خروجی در ثانیه رساند.

 ,سرور سیسکو,فروش سرور سیسکو,خرید سرور سیسکو,سرورهای سیسکو,سیسکو سرور اچ پی,قیمت سرور سیسکو,اکسس سرور سیسکو,اکسس سرور سیسکو چیست,کانفیگ سرور سیسکو ,

سرور سیسکو چیست,

البته هر چقدر هم خوب باشند به پای سرور های پر قدرت و کامپتبل اچ پی نخواهند رسید و من یک تمایل خاصی بر روی سرور های اچ پی دارم البته باز هم تمایل مشتری و دوستان فنی مطرح هست البته سری سرور های IBM , DELL , HP در رنکینگ های بررسی بین المللی به نسبت بهتری نسبت به سرور های سیسکو قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.